Το ΚΕΔ-Ε.Μ.Π. στο πλαίσιο παροχής νέων προηγμένων τηλεματικών υπηρεσιών παρέχει στα μέλη της Πολυτεχνειακής Κοινότητας το my.ntua.gr, μια πλατφόρμα  για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών, όπως:

  • Αίτηση ενεργοποίησης του κωδικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (username@mail.ntua.gr).
  • Αίτηση ενεργοποίησης της προσωπικής σελίδας (users.ntua.gr/username).
  • Πληροφόρηση (και σε ορισμένες περιπτώσεις τροποποίηση) για τα  στοιχεία του χρήστη στην υπηρεσία καταλόγου και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου mail.ntua.gr, προσωπικών σελίδων users.ntua.gr, πρόσβασης μέσω τηλεφωνικής γραμμής και λιστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσα από μια ενιαία και περιεκτική σελίδα (my account).
  • Πληροφόρηση για την κίνηση του τηλεφωνικού λογαριασμού ανά μήνα του χρήστη εφόσον διαθέτει μια ή περισσότερες τηλεφωνικές συνδέσεις στο όνομά του.
  • Πληροφόρηση για τις αναπάντητες κλήσεις που έχουν γίνει στο/στα τηλέφωνα του χρήστη, με δυνατότητα αναζήτησης του καλούντος μέσω της Υπηρεσίας Καταλόγου.
  • Ενημέρωση του χρήστη για την κίνηση των ερευνητικών προγραμμάτων που έχει στο όνομά του (για μέλη Δ.Ε.Π.) και διαχειρίζονται από τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Ε.Μ.Π..
  • Εύκολη διαχείριση (προσθήκη χρήστη, reset password) του Εικονικού Ταχυδρομείου (Virtual E-mail), δυνατότητα που παρέχεται μόνο σε διαχειριστές υποπεριοχών.

 

To my.ntua.gr λειτουργεί και ως μέσο για την οργάνωσης της δουλειάς των χρηστών του ΕΜΠ, με την μορφή μιας ηλεκτρονικής online ατζέντας, προσφέροντας λειτουργίες όπως:

  • Συντήρηση λίστα επαφών (address book) με πλήθος στοιχείων, όπως ονοματεπώνυμο, αριθμοί τηλεφώνων, ηλεκτρονικές διευθύνσεις, διευθύνσεις εργασίας και οικίας κλπ.
  • Ημερολόγιο για την καταχώρηση συναντήσεων, σημαντικών ημερομηνιών και την οργάνωση του ημερήσιου, εβδομαδιαίου και μηνιαίου προγράμματος.
  • Σημειωματάριο για φύλαξη χρήσιμων πληροφοριών και σημειώσεων.
  • Λίστα με εργασίες και εκκρεμότητες με βάση προτεραιότητες και βαθμό ολοκλήρωσης (to-do list).
  • Λίστα με χρήσιμες διευθύνσεις δικτυακών τόπων (bookmarks/URLs).
  • Καταχώρηση των παραπάνω δεδομένων ανά κατηγορίες.
  • Δυνατότητα δημιουργίας ομάδων χρηστών, τα μέλη των οποίων μπορούν κατά βούληση να μοιράζονται μεταξύ τους τις πληροφορίες που εισάγουν στην υπηρεσία (ραντεβού, επαφές, σημειώσεις, εργασίες κλπ). Με τον τρόπο αυτό η υπηρεσία my.ntua.gr μπορεί να λειτουργήσει ως προηγμένο εργαλείου συνεργασίας και συντονισμού ομάδων χρηστών (workgroup collaboration tool).

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Help-Desk) του ΚΕΔ.