Body
  1. Έχετε εγκαταστήσει επιτυχημένα τους οδηγούς της κάρτας ασύρματου δικτύου; Ένας εύκολος τρόπος να το διαπιστώσετε είναι κοιτώντας στο taskbar. Θα πρέπει να υπάρχει το εικονίδιο μιας σύνδεσης δικτύου, που θα αναφέρει σύνδεση ασύρματου δικτύου.
  2. Σιγουρευτείτε ότι ο χώρος που βρίσκεστε καλύπτεται από ασύρματο δίκτυο. Μπορείτε να βρείτε τους χώρους που καλύπτονται, σε άλλο σημείο αυτού του FAQ. Μπορείτε πάντα να ρωτήσετε τους διπλανούς σας και αν ακόμη δεν είστε σίγουροι, επικοινωνήστε με την Τεχνική Υποστήριξη του Κέντρου Δικτύων.
  3. Είναι ενεργοποιημένο το ασύρματο δίκτυο; Πατήσατε το κουμπάκι που το ανοίγει; (για φορητά με ενσωματωμένο wireless)

Εφόσον δεν βοήθησαν τα παραπάνω τότε επιβεβαιώστε ότι:

  1. Το εικονίδιο της σύνδεσης δικτύου, κάτω δεξιά αναφέρει ότι έχει σύνδεση ή όχι;
  2. Έχετε ρυθμίσει το « ntua» ως “ preferred network”;
  3. Έχετε απενεργοποιήσει την επιλογή κρυπτογράφησης για το “ ntua”;
  4. Το εικονίδιο της σύνδεσης δικτύου, κάτω δεξιά αναφέρει ότι είστε συνδεδεμένος στο ασύρματο δίκτυο “ ntua”; Αν αναφέρει κάποιο άλλο όνομα, τότε συνδεθήκατε σε κάποιο άλλο ασύρματο δίκτυο.
  5. Έχετε ορίσει αυτόματη ανάθεση IP διεύθυνσης στις ρυθμίσεις της ασύρματης κάρτας δικτύου;

Αν δεν βοήθησαν ούτε τα παραπάνω τότε ελέγξτε αν:

  1. Βλέπετε την σελίδα εισόδου στο ασύρματο δίκτυο του ΕΜΠ, όταν ανοίξετε ένα web browser και προσπαθήσετε να πάτε σε μια τυχαία www διεύθυνση;
  2. Έχετε δοκιμάσει να δώσετε περισσότερες από μια διευθύνσεις στον web browser προκειμένου να σας εμφανίσει την σελίδα εισόδου;
  3. Έχετε δώσει τα στοιχεία σας στην σελίδα εισόδου και σας επέστρεψε μια σελίδα που αναφέρει την επιτυχή είσοδο σας στο σύστημα;

Τέλος δοκιμάστε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης του Κέντρου Δικτύων