Τηλεφωνικές χρεώσεις

Full title
Τηλεφωνικές χρεώσεις

Τηλεφωνικές Χρεώσεις - Οδηγίες Χρήσης

Η πρόσβαση στην υπηρεσία επιτρέπεται με τη χρήση του κωδικού πρόσβασης (username και password), που σας παρέχεται από το Κέντρο Ηλεκτρονικού Υπολογιστή. Αμέσως μετά την απόκτηση του κωδικού πρόσβασης, για την ενεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας πρέπει να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη του τηλεφωνικού δικτύου στο τηλέφωνο 210-772-1871 και να ενημερώσετε για την email διεύθυνση που διατηρείτε στο central (username@central.ntua.gr.)

ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Πως μπορώ να έχω αναλυτική κατάσταση του λογαριασμού μου;

Detailed Question

Πως μπορώ να έχω αναλυτική κατάσταση του λογαριασμού μου;

Body

Είτε με γραπτή αίτηση προς το Κέντρο Δικτύων είτε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης του Δικτύου Φωνής στο εσωτερικό 1870. Η αναλυτική κατάσταση παραλαμβάνεται μόνο από τον ίδιο τον χρήστη του τηλεφώνου και ύστερα από επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Help-Desk) του ΚΕΔ.

Μπορώ να παρακολουθώ τον τηλεφωνικό μου λογαριασμό;

Detailed Question

Μπορώ να παρακολουθώ τον τηλεφωνικό μου λογαριασμό;

Body

Υπάρχει η δυνατότητα να παρακολουθείτε τη χρέωσης σας μέχρι και την προηγούμενη ημέρα στις 12:00 το βράδυ από το Web και πιο συγκεκριμένα από την υπηρεσία My.ntua.gr .

Αν ξεχάσω τον κωδικό μου για υπεραστικά, τι κάνω;

Detailed Question

Αν ξεχάσω τον κωδικό μου για υπεραστικά, τι κάνω;

Body

Πρέπει να περάσετε ο ίδιος από το Κέντρο Δικτύων, ή να εξουσιοδοτήσετε κάποιον γραπτώς για να τον παραλάβει.

Θέλω να αποκτήσω κωδικό για υπεραστικές κλήσεις τι πρέπει να κάνω;

Detailed Question

Θέλω να αποκτήσω κωδικό για υπεραστικές κλήσεις τι πρέπει να κάνω;

Body

Αν είστε μέλος ΔΕΠ, Διευθυντής, Προϊστάμενος Τμήματος ή Υπηρεσίας αρκεί να έρθετε ο ίδιος από το Κέντρο Δικτύων, ή να εξουσιοδοτήσετε κάποιον γραπτώς για να παραλάβει τον προσωπικό κωδικό σας και τις οδηγίες για υπεραστικές κλήσεις.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση απαιτείται η υπογραφή του Διευθυντή/Προϊσταμένου σας ή του Υπεύθυνου μέλους ΔΕΠ, για διοικητικό προσωπικό, μέλη ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ ή ερευνητές / επιστημονικούς συνεργάτες, στη γραπτή αίτηση που θα προσκομίσει ο ενδιαφερόμενος στο Κέντρο Δικτύων.

Γιατί δεν μπορώ να καλέσω υπεραστικά / κινητά ή διεθνή νούμερα;

Detailed Question

Γιατί δεν μπορώ να καλέσω υπεραστικά / κινητά ή διεθνή νούμερα;

Body

Διότι με την ενεργοποίηση της σύνδεσής σας έχετε τη δυνατότητα αστικών κλήσεων και μόνο.
Για την ενεργοποίηση υπεραστικών ή κινητών ή διεθνών κλήσεων θα πρέπει να αποκτήσετε, υπό προϋποθέσεις, κωδικό χρήσης υπεραστικών.

Τηλεφωνικές χρεώσεις

Από 15/04/2002 παρέχεται η δυνατότητα on-line ενημέρωσης, στους χρήστες του τηλεφωνικού δικτύου, για το σύνολο των τηλεφωνικών χρεώσεων που τους αφορούν (η ενημέρωση γίνεται μία φορά την ημέρα και αφορά τον τρέχοντα μήνα), μέσω της υπηρεσίας my.ntua.gr.

Η πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία επιτρέπεται με τη χρήση του κωδικού πρόσβασης που σας παρέχεται από το Κέντρο Ηλεκτρονικού Υπολογιστή.